Publicât il sît internet di Aulùs APS

Daspò doi agns des primis provis di dopleadure, il percors dai zovins de Aulùs APS al è rivât a un gnûf travuart. Al è stât publicât il gnûf sît internet de associazion Aulùs APS: www.associazioneaulus.it.

Il sît al è “fradi” di www.ilsignordaianei.com, il vecjo puartâl dedicât dome al progjet de dopleadure par furlan dai cines de trilogjie “Il Signôr dai Anei”. Di chê volte, il grop di amîs al à inmaneât une vore di progjets: dal boletin anuâl "Contee furlane" a le dopleadure dal secont cine de trilogjie, "Lis dôs Toratis", de biblioteche fintremai a le fondazion de associazion Aulùs APS.

Il gnûf sît al ten adun ducj chiscj progjets, ufrint a le int che lu viôt ancje le posibilitât di lassà una ufiarte cun PayPal o domandâ le iscrizion a le associazion Aulùs APS.