A Reane une gnove proiezion dal «Signôr dai Anei»

Une serade di meti daurman in agjende: chê di sabide ai 22 di Otubar, cuant che aes 8.45 sot sere l’auditorium comunâl "Bons. Pigani", in vie Battaglione Julio Brigata Osoppo, a Remugnan (Reane) , al ospitarà une gnove proiezion de “Compagnie dal Anel” dopleade par furlan.

La serade, promovude de Aulùs APS e dal comun di Reane, e scomençarà cu lis peraulis di Paolo Paron, za president de Societât Tolkieniane Taliane (Società Tolkieniana Italiana).

A ducj chei che a parteciparan al sarà regalât il prin numar di «Contee furlane», la riviste de associazion Aulùs APS. Propit in chestis setemanis i zovins de Aulùs a son daûr a meti dongje il secont numar de riviste, che al vignarà butât fûr ai prins dal 2023.